Jak to všechno začalo?

Velmi často se mě známí i zákazníci ptají - to co Tě napadlo pustit se do výroby právě gourmet popcornu? Bude to vypadat jako klišé, ale oba zakladatelé Zigmundo popcornu jsme fanoušci různých snacků (plus já ještě i hobby kuchař :-)) a často jsme hledali a ochutnávali různé produkty z celého světa. Jeden z takto získaných produktů, karamelový popcorn ochucený sezamem, nás úúúplne uchvátil. Byl to únor 2017, kdy jsem začal pátrat po informacích o způsobu výroby, prověřovat možnosti balení a identifikovat vhodných dodavatelů. Ponavštevovali jsme množství výstav, dokonce jsme si chtěli dát vyrábět produkt u existujícího výrobce jako private label. No velmi rychle jsme přišli na to, že bychom se stali jen jedním z dalších distributorů a neměly přímou kontrolu nad celým procesem. Navíc kvalita byla "ee". :-)

 
 

Během léta v roce 2017 jsme se proto definitivně rozhodli vytvořit vlastní značku prémiového gourmet popcornu. Pravého pro nás znamená - bez často používaných práškových směsí, bez konzervantů, bez dochucovadel a všech těch věcí, které neradi v potravinách vidíme. A se skutečným čerstvým kravským máslem, což je stále při výrobě karamelového pocornu v Evropě velká rarita. Sehnali jsme úvěr a vlastní finance a poskládal jsem si proces výroby tak, aby byl důraz na ruční výrobu. A čekali jsme na stroje ... čekali ... a čekali. Během této doby jsme měli čas na vytvoření vlastní značky včítanie designu balení. I toto nám trvalo od února 2018 až do října 2018. Na výsledek jsme však velmi hrdí a ty diskuse s agenturou, která nám s tím pomáhala, stály za to. Značka Zigmundo je nyní registrována v celé Evropě a připravena k expanzi.

Paralelně jsme testovali a vyvíjeli vlastní recepty - jako první jsme vytvořili Salted Caramel, u nás jsme ho nazvali Original Caramel Popcorn. Začínali jsme s ním v červnu 2018, finální recept byl hotový v polovině října. Desítky dní, receptů a testů, ochutnávky rodiny a přátel, dokud jsme byli sami s výsledkem spokojeni. Létaly pánve i tvrdá slova, ale konečný výsledek je podle všeho "mňam". Jak jinak, nadělali jsme množství chyb hlavně z důvodu nesprávného vyhodnocení jednotlivých činností - téměř vše trvalo déle než jsme si naplánovali. Chtěli jsme být tip-top a nestihli jsme proto Vánoce 2018 - sezónu, od které jsme si hodně slibovali. I z finančního hlediska. Takže oficiálně jsme se představili veřejnosti až na výstavě Danubius Gastro koncem ledna 2019 s 3 příchutěmi - Original, Strawberry a Apple & Cinnamon. Jablkovo- skořicový popcorn byl hitem pro návštěvníky našeho stánku, pro nás dost neočekávaně, ale moc jsme se tomu těšili.

 
 

 

Věříme, že Vám náš

Zigmundo popcorn bude

chutnat a spolu se těšíme na

další novinky!

 

- Peter a Štefan

 

Peter

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení