Jak to všechno začalo?

Velmi často se mě známí i zákazníci ptají - to co Tě napadlo pustit se do výroby právě gourmet popcornu? Bude to vypadat jako klišé, ale oba zakladatelé Zigmundo popcornu jsme fanoušci různých snacků (plus já ještě i hobby kuchař :-)) a často jsme hledali a ochutnávali různé produkty z celého světa. Jeden z takto získaných produktů, karamelový popcorn ochucený sezamem, nás úúúplne uchvátil. Byl to únor 2017, kdy jsem začal pátrat po informacích o způsobu výroby, prověřovat možnosti balení a identifikovat vhodných dodavatelů. Ponavštevovali jsme množství výstav, dokonce jsme si chtěli dát vyrábět produkt u existujícího výrobce jako private label. No velmi rychle jsme přišli na to, že bychom se stali jen jedním z dalších distributorů a neměly přímou kontrolu nad celým procesem. Navíc kvalita byla "ee". :-)

 
 

Během léta v roce 2017 jsme se proto definitivně rozhodli vytvořit vlastní značku prémiového gourmet popcornu. Pravého pro nás znamená - bez často používaných práškových směsí, bez konzervantů, bez dochucovadel a všech těch věcí, které neradi v potravinách vidíme. A se skutečným čerstvým kravským máslem, což je stále při výrobě karamelového pocornu v Evropě velká rarita. Sehnali jsme úvěr a vlastní finance a poskládal jsem si proces výroby tak, aby byl důraz na ruční výrobu. A čekali jsme na stroje ... čekali ... a čekali. Během této doby jsme měli čas na vytvoření vlastní značky včítanie designu balení. I toto nám trvalo od února 2018 až do října 2018. Na výsledek jsme však velmi hrdí a ty diskuse s agenturou, která nám s tím pomáhala, stály za to. Značka Zigmundo je nyní registrována v celé Evropě a připravena k expanzi.

Paralelně jsme testovali a vyvíjeli vlastní recepty - jako první jsme vytvořili Salted Caramel, u nás jsme ho nazvali Original Caramel Popcorn. Začínali jsme s ním v červnu 2018, finální recept byl hotový v polovině října. Desítky dní, receptů a testů, ochutnávky rodiny a přátel, dokud jsme byli sami s výsledkem spokojeni. Létaly pánve i tvrdá slova, ale konečný výsledek je podle všeho "mňam". Jak jinak, nadělali jsme množství chyb hlavně z důvodu nesprávného vyhodnocení jednotlivých činností - téměř vše trvalo déle než jsme si naplánovali. Chtěli jsme být tip-top a nestihli jsme proto Vánoce 2018 - sezónu, od které jsme si hodně slibovali. I z finančního hlediska. Takže oficiálně jsme se představili veřejnosti až na výstavě Danubius Gastro koncem ledna 2019 s 3 příchutěmi - Original, Strawberry a Apple & Cinnamon. Jablkovo- skořicový popcorn byl hitem pro návštěvníky našeho stánku, pro nás dost neočekávaně, ale moc jsme se tomu těšili.

 
 

 

Věříme, že Vám náš

Zigmundo popcorn bude

chutnat a spolu se těšíme na

další novinky!

 

- Peter a Štefan

 

Peter